Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2023-04-11
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-04-11
- Liczba stron:
- 216
- Czas czytania
- 3 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788383223773
- Tagi:
- marketing copywriting webwriting social media
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 7
- 5
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Temat copywritingu wraca niczym bumerang! Czemu tak ważne jest jak piszemy do swoich odbiorców? Jakie korzyści niesie poznanie ich potrzeb? Na te oraz wiele innych pytań stara się odpowiedzieć Norbert Oruba w „Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców”. Co najważniejsze: autor pisze zwięźle i na temat!
Do kogo skierowana jest ta publikacja? Przede wszystkim do osób chcących wzbogacić swój warsztat, a co za tym idzie zdobyć i utrzymać przy sobie odbiorców. Właściciele biznesów, chcących wkroczyć na rynek bardziej zdecydowanie i dostosować swoją komunikację do potrzeb konsumentów odnajdą się idealnie, lecz nie ograniczałaby się jedynie do nich. Książka stanowi źródło wiedzy oraz inspiracji dla osób publikujących wszelkiego rodzaju treści w Internecie oraz zainteresowane szeroko pojętym marketingiem.
Norbert Oruba nie wrzuca czytelników na głęboką wodę, co czyni dając zarówno wiedzę dla wielu uznawaną za podstawową w tej tematyce, jak i poruszając zagadnienia dopasowane do osób pracujących z tekstami od dawna. Dużym atutem tej publikacji jest bardzo aktualne podejście do tematu, mamy tu konkretne rozwiązania dotyczące najpopularniejszych platform jak Facebook, Instagram, Twitter.
Temat copywritingu wraca niczym bumerang! Czemu tak ważne jest jak piszemy do swoich odbiorców? Jakie korzyści niesie poznanie ich potrzeb? Na te oraz wiele innych pytań stara się odpowiedzieć Norbert Oruba w „Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców”. Co najważniejsze: autor pisze zwięźle i na temat!
więcej Pokaż mimo toDo kogo skierowana jest ta publikacja? Przede wszystkim do osób...